LRV – Rijvereniging/Ponyclub “de Eendracht”

Welkom bij Landelijke Rijvereniging en Ponyclub “De Eendracht”

Selectiewedstrijd dressuur Pony’s te Nederweert.
Zaterdag 24 november 2018 was er een selectie-
wedstrijd te Nederweert.
Dit was de vierde selectiewedstrijd die verreden werd.
Ook Esmee Kemmelings was weer met haar pony
Egano van de partij.
Zij reed een goede dressuurproef in het DE klasse L1
en kwam met de overwinning naar huis, een 1e prijs
met 214,5 punten.
Esmee van Harte Gefeliciteerd met deze prachtige eerste prijs.

Indoor Dressuurwedstrijd te Horst
Op zaterdag 17 november 2018 organiseerde Ruitersport Wittenhorst een indoor dressuurwedstrijd voor de pony’s. De wedstrijd werd verreden in Manege Wieneshof te Hegelsom.
Esmee Kemmelings behaalde samen met haar pony Egano in de klasse DE L1 een 2e prijs met maar liefst 209,5 punten.
Super mooi gedaan en een felicitatie is dan ook zeker op zijn plaats.
Esmee gefeliciteerd met deze mooie 2e prijs.

Indoor Selectiewedstrijd dressuur Pony’s te Velden
Op zondag 11 november 2018 werd er weer een indoor selectiewedstrijd dressuur voor de pony’s verreden. De organisatie van deze wedstrijd was in handen van PSV Zeldenrust te Velden en de wedstrijd werd verreden in manege “De Molendijk” in Velden.
Van onze vereniging verscheen Esmee Kemmelings aan de start. Gelukkig voor Esmee ging het deze keer beter dan de vorige selectiewedstrijd. Ze behaalde dan ook samen met haar pony Egano in de klasse DE L1 een 2e prijs met maar liefst 209,5 punten.
Esmee Gefeliciteerd met dit geweldige resultaat.

Sint Maartensviering
Vrijdag 9 november 2018 was de jaarlijkse Sint Maartensviering in Castenray. Reeds diverse jaren wordt dit mooie verhaal uitgebeeld en het vreugdevuur ontstoken. Ook door onze vereniging wordt hier medewerking aan verleend. Omdat Sjekky verhinderd was, heeft Xander dit jaar de rol van Sint Maarten op zich genomen. Xander bedankt hiervoor.
Mede dank aan de organisatie van de Werkgroep St. Maarten, was het weer een heel fijn festijn in ons kleine dorpje. Diverse kinderen en volwassenen hebben weer kunnen genieten van een mooi schouwspel en aansluitend, onder het genot van een natje en een droogje, een gezellig samenzijn.

Ook wij hebben voortaan Facebook.
Wilt u een kijkje nemen en/of onze pagina volgen, ga dan naar:
www.facebook.com/RuiterverenigingDeEendrachtCastenray